Alla ♥-dag

Den fjortonde februari, som alla vet, är alla hjärtans dag. Dagen som är ångestladdad för många, eller helt underbar för andra. Dagen som gör alla med en partner mer kärleksfulla och de utan känner sig mer ensamma än någonsin. Generellt sett alltså. 
Som singel, tycker jag att denna dag bara är helt onödig, bara ett sett för butiker att dra in lite extra pengar. Sen så vill jag inte heller se tjejer gå med rosor och gå och le kärleksfullt mot sin pojkvän som hon fått dem av, jag såg det på vägen hem. Jag ville väl mest dunka ihop deras huvuden mot varandra, vilket de nästan gjorde själva ändå för de gick så tätt. 
 
Om jag är avundsjuk på alla som har nån de är kära i att vara med idag? Svar ja, det tror jag inte jag är ensam om heller. 
Men jag ska göra det bästa av situationen och umgås med min bästa vän ikväll och spy på alla par. Det blir nog minst lika härligt det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0