The wedding

I lördags gifte sig min moster Helena med hennes Micke, efter ca 20 år som ett par, haha. Så micke var ju redan som en i släkten! Det var ett litet men mycket trevligt och fint bröllop. Jag sjöng som sagt på bröllopet, det var första gången jag sjöng helt själv inför mer än ca fem personer. Har inte varit så nervös på länge som jag var då, men det gick ändå skapligt måste jag säga!
Min bror var den som stod för fotograferingen, så ni får istället en instagrambild här! Kanske att jag lägger upp några fler bilder när jag fått dem skickade till mig, vi får se. 
 
Hur som helst önskar jag Helena och Micke all lycka i världen, och jag hoppas det håller för alltid.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0