Pinsamt

Här om dagen läste jag en blogg (OMG OFTA?!) som jag inte tänker länka, inte heller tala om vilka som driver bloggen. Dels för att inte hänga ut någon och jag vill inte starta något så kallat "bloggkrig".
Men i den bloggen finns några rätt så puckade inlägg, bl.a ett där dem klagar på andra, typ pensionärer, sedan säger dem åt folk att sluta klaga?! Sån jäkla dubbelmoral..
Och sedan säger dem att snygga dras till snygga och fula till fula, och att dem aldrig skulle kunna vara tillsammans med en ful. Då känner jag lite som så att vem är det egentligen som bestämmer vem som är snygg? Är det dem eller ligger skönheten i betraktarens ögon?
Vad jag vill komma fram till:
1. Säg inte något och sedan gör tvärtom.
2. Tänk på vad du skriver.
3. Skäm inte ut dig själv på det sättet, för det är precis vad de gör.
 
Ville bara få ut det på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0