Förlovning

Okej, kan någon förklara för mej varför man förlovar sig när man är 18 respektive 16 år med någon man varit tillsammans med i 5 månader?
Såg det på  facebook för en stund sen, och jag förstår inte grejen. Det är inte första gången jag ser att någon förlovar sig i min ålder med någon de varit tillsammans med i ca 4 månader eller något.
Visst, det är jättegulligt att de har hittat varandra, men att förlova sig när man är 16 år tycker jag är lite väl..
Att förlova sig innebär för mig att lova att man ska gifta sig med varandra, och förhoppningsvis leva med varandra livet ut. Kan man veta att man vill det när man är 16?
Jag skulle aldrig förlova mig med någon i den här åldern, speciellt inte efter 5 månader. Jag förstår inte grejen?

Kommentarer
Postat av: regina

tror inte riktigt folk vet vad förlova sig menas.. vet också flera stycken som gör de

2012-05-21 @ 22:36:02
URL: http://nattstad.se/reginagrimstad
Postat av: Anonym

True shit

2012-05-21 @ 23:03:50
Postat av: sofia

Bra skrivet :)

2012-05-22 @ 19:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0