The weekend

Jag har haft mycket att göra under helgen, ingen tid för bloggen fanns. Trots att jag faktiskt ville blogga.
I fredags fotade jag och Fanny på stan efter vår enda lektion som var idrott på Njoy. Strax därefter åkte jag till min bror som flyttat ut igen efter sju månader. Det är tomt nu. 
Under kvällen var det träning och sedan umgås med Amanda, Stina, Lina och Julia som gällde.
Lördagen bestod av massa genrep och Juldoppet. Det blev så mycket bättre än väntat, är väldigt glad för det. Gick sedan med familjen till en vän där vi blev bjudna på tomtegröt, saffransbullar och pepparkakor. Den dagen avslutades med första Harry Potter filmen, det är jul för mig.
 
Konstsimmarna och simmarnas luciatåg på Juldoppet. Himla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0