Året som gått

Gör som jag gjort tidigare år, letat upp något "test" med frågor om året som gått och besvarar dem.
 
Har du under 2012
 
Varit utomlands? Ja, i Spaninen med spanskagruppen. ♥
Snott något från en privatperson? Nej.
Skolkat? Det kan ha hänt, om man bortser från när man är "sjuk".
Brutit något ben? Ja, handleden.
Haft hemmafest? Nix.
Varit på hemmafest? Ja.
Varit full? Yes.
Varit hög? Nej det har jag ej.
Rökt cigaretter? Ja.
Rökt vattenpipa? Jaa.
Fått minnesluckor? Haha, det antar jag.
Haft sex? Ja.
Varit i slagsmål? Varje dag, är ju biffkriminell. Fast nej det har jag inte.
Hånglat med fler än en person under samma kväll? Mjo.
Hånglat med någon av samma kön? Hehe ja.
Varit kär? Nej, kär skulle jag väl inte kalla det.
Dansat bugg? Ja, på idrotten haha.
Fått nya vänner? Ohja, bland annat dom härliga brudarna i min klass!
Förlorat vänner? Det skulle man väl kunna säga.
Hållt dina nyårslöften? Delvis, ja.
Blivit tagen av polisen? Nej men av fältassistenter. :-))
Missbrukat något? Räknas lypsyl? 
Gett pengar till en tiggare/hemlös? Ja, när jag hade cent över i Spaninen, så generöst!!
Gjort en snögubbe? Jag, Niklas och Evelin försökte göra världens största. I och med att bollarna blev för tunga för att bära upp på snögubben så misslyckades vi. Alltså nästan.
Stoppat upp en krita i näsan? Ja det gör jag på onsdagar klockan 13.07. 
Varit allvarligt sjuk? Tack och lov, nej.
Slagit huvudet hårt i väggen? Det har jag säkert, det skulle inte förvåna mig i alla fall.
Ridit på en frukt? (Hästar är en frukt som inte finns) Hahahaha, nej, tyvärr.
Varit på älgjakt? Usch, nej, skulle jag aldrig åka på heller.
Varit singel? Ja
Haft ett förhållande? Nej /forever_alone_cut_emo_girl. Haha..
Varit på festival? Var på Peace & Love festivalen, fast bara över dagen.
Sjungit inför publik? Inte bokstavligen inför publik, men jag har ju sjungit när det varit folk i närheten haha.
Däckat? Nej det har jag inte.
Tatuerat dig? Nope.
Piercat dig? Nej.
Kastat tomater på någon? Hahaha, vem har inte liksom?! Otroligt normalt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0