Svar på frågestunden

vilket gymnasium och vilken linje har du tänkt gå? :)
Just nu lutar det nog mot samhällskunskap - beteendevetenskap på risbergska.

är du oskuld?
Nej.

är du på g med någon?
Nej.

Vilken är din favorit låt?
Just nu är det nog Adele - Set fire on the rain och Jason Derulo - It girl

Favorit artist?
Eminem och petter!

Favorit film?
Nyckeln till frihet

Favorit skådespelare?
Wentworth Miller
har du en g..
Haha en g?

emma? varför älskar du mig så mycket, aså jag tycker det kan bli nästan pinsamt ibland, men varför tycker du att jag är världens snyggaste!?
Emma Carlström gumman, det är bara du som tror att jag tycker det!

varför är du så fin för?!
Aw sötnos, för jag är född sån! Haha nej men du är fin jenny!

Vad brukar du göra på helgerna och på fritiden ?
På fritiden tränar jag och är med kompisar, på helgerna är jag oftast ute.

vad var ditt längsta förhållande varit och med vem?
Hoho det var i 2 år, men det var inte särskilt seriöst, och det var med en kille som heter emil.

men fick din första riktiga kyss?
Den första riktiga var med jonte.

Vilken färg använde du när du färga ditt hår senast? :)
älskar din blogg
Gud vad gulligt! Jag använde garnier nutrisse 4.6 - rödbrun. :)
Vem är din idol? :)
Åh, svår fråga. Helt ärligt så vet jag inte!

vilka umgås du med mest i skolan?
Det har varit lite bråk och så, så just nu mest med elin, jenny och cajsa.

vad är ditt vardagliga smink?
Mascara och lite puder.

Eftersom jag alltid tycker det är kul med frågestunder så har jag ett par frågor till dig;
1.Om du vann 1 miljon, vad skulle du göra med pengarna och varför? =)
Jag skulle nog resa till USA eftersom att det är nåt jag alltid drömt om! :)

2.Vilka är dina bästa & värsta egenskaper?
Hmm.. Min bästa är nog att om jag verkligen vill så kan jag ha väldigt långt tålamod och min värsta är kanske att jag är envis?

3.Vart ser du dig själv om ca. 10 år?
Oj, nån stans i florida om man får drömma lite, annars arbetandes som polis/utredare eller mäklare!

4.Vad är det bästa med livet, enligt dig?
Att känna sej fri!

5.Favorit/Icke favorit ämne i skolan?
Favorit är bild och icke är nog historia, och jag som ska gå sam.. HAHA.

6.Favorit avsnitt i Glee? hahaha, var bara tvungen!
Har inte direkt några favorit avsnitt, men däremot scener som t.ex när Finn hjälper Artie ur den där toa grejen eller när Blaine kysser kurt haha! ;)

7.Dagens musik? Bra eller dåligt? Varför? =)
Nu fatta jag inte riktigt din fråga hahaha.

8.Vad är det bästa med att blogga?
Att man får skriva av sej allt man vill och behöver skriva av sej!

9.Vad fick dig att börja blogga?
Minns inte riktigt, har för mej att nån kompis hade blogg och jag tyckte det verkade kul.

10.Vad är det som får dig att falla för en kille? :)
Jag vet inte riktigt, ser han bra ut och har rätt personlighet för att jag ska falla så faller jag, men kan faktiskt inte säga vad det är jag faller för eftersom det är olika från kille till kille.

De 2 snyggaste killarna i varje 9a?
9A: Felix & Marc
9B: Daniel & Emil
9C: Adrian & Simon
9D: Geovanny & Dennis
9E: Filip & Jacob

visst är mery cool?
ochh snygg
jag älskar henne
Mery, till och börja med så brukar man skriva sitt egna namn, och inte mitt! ;)
och visst är du lite cool och snygg, men jag är ju minst dubbelt så mycket som dej på båda!

hur många har du haft sex med?
Två personer.

favorit färg?
Blå.

favorit klädaffär?
bik bok tror jag.

när vill du ses?
Så fort som möjligt!

dom 3 finaste tjejerna, och killarna i 8an
Du Mollie, Frida Nyström, Sandra Kosan, Dan hersan, Alexander durmaz och Olof Bergman.

hur kan du vara så otroligt fin?!
Åh gumman då, det är du som är fin!

hur många gånger har du varit kär?
3 ggr tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0