Let us die young or let us live forever

Man kommer långt när man har PB som vikarie, ohjaaa.. Fet jävla finne i pannan också. -.-
Puss på christian & oskar!
Skolan sög nästan hela tiden idag, var inte alls på humör. Som vissa i klassen kanske märkte haha! Efter skolan åkte jag till christoffer och hannah för att hämta lite saker men blev klar där ett tag, ganska mysigt. När jag kom hem därifrån träffade jag nisse och anton en stund och nu ska jag snart till ica för att kanske hyra en film och köpa lite för min hemmakväll. Det känns som att det var ett tag sen jag var hemma och bara tog det lugnt med en film helt själv på helg, så det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: mollie

shit vad snyggt håret blev! :)

2011-09-09 @ 21:01:50
URL: http://molliedahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0