It's crazy but true

Kanske ska gå på kvinnersta och börja arbeta med ormar? Haha ett väldigt fint djur, men nej tack! Nu efter mässan lutar det faktiskt till SAM - media & journalistik på John Bauer eller journalist & kommunikation på Plusgymnasiet. Efter mässan så har jag pluggat inför provet imorgon, känns som att jag har pluggat hur mycket som helst men inget fastnar. Så vi får väl helt enkelt se hur det går imorgon, hoppas på det bästa, föredrar att inte sänka mej från vg till ig i kemi haha!

Kommentarer
Postat av: e

JÄVLA ÄCKEL



o jag visste att du hade hållt i den innan jag såg bilden såååådesåå vet att du snacka om mej.. ;)

2011-09-27 @ 20:53:04
URL: http://elinkanervisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0