Duktigt emma!

Hade tre lektioner i skolan sen åkte vi till slussen för att paddla kajak med klassen. Det var helt okej men kanot är lätt roligare! Efteråt åkte jag, elin och cajsa till saigon för att äta, lika nyttiga som vanligt! Fast nu var det så att jag inte skulle hinna hem innan träningen så var tvungen att äta på stan. Träningen kunde jag för den delen inte vara med på eftersom jag glömde baddräkten hemma, så fick vara tränare istället. Det kändes ju verkligen bra att glömma baddräkten när både anna lindberg och ulrika knape var där, liksom sveriges bästa simhoppare..

Kommentarer
Postat av: jenny

Ditt hår såg ju ut att vara fint ! :o <3

2011-09-08 @ 19:55:17
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0