Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Är verkligen inte nöjd med bilderna, men jag BJUDER på dom.
Kvällen har varit riktigt bra. Den spenderades ju som sagt hos min bror, med min familj, hans flickväns familj och hans störda kompisar. Vi har suttit och garvat åt massa på datorn, ätit smörgåstårta och bara varit. Ungefär hälften utav oss satt och spelade word feud mot varandra, fett socialt haha! En väldigt chill fredagskväll som otroligt nog varit allt annat än lugn, åtminstone när päronen drog. Har inga bilder från kvällen så istället bjuder jag på lite skolfoton. Kärringen som tog kort fick ju en och skratta på varenda bild så blev ju helt misslyckad, men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0