10 sanningar

Jag fick en kommentar om jag inte kan lägga upp 10 sanningar om mej själv.. Och visst det kan jag, är dock inge bra på att komma på sanningar som är intressanta. Men vill ni veta nåt kanske lite intressantare så är det bara att ni frågar, jag svarar på det mesta!
Dåså, 10 sanningar:
1. Jag älskar ljudet av kaffebryggaren på morgonen, trots att jag hatar kaffe.
2. När jag var liten gillade jag småkryp, nu är jag livrädd för dom.
3. Innan jag bröt handleden ville jag lite grann bryta nåt för att känna hur det känns, nu vill jag inte bryta nåt igen.
4. Jag hatar falska människor, men vi är alla falska nån gång mot nån.
5. Jag gillar inte tacos.
6. Jag älskar min elinpelin.
7. Jag har bara flyttat en enda gång, och då var jag 2 så jag minns inget ifrån det.
8. En gång i tiden spelade jag valthorn, men jag slutade för det kändes töntigt och nu saknar jag det haha!
9. Min favorit färg är blå!
10. Jag suger på både sporter och att rita, ändå är idrott och bild två utav mina favoritämnen i skolan.
Som sagt jag är inge bra på sånt här, men det var vad jag kunde komma på just nu iaf, så det får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0