You crossed the border.

Drog som sagt till haga med ankido, där var det dansens dag eller vad dom nu sa? Där uppträdde tre dansgrupper, bland annat explosion, duktiga tjejer det. Efteråt åkte jag, seidi och ankido och träffade rebecka, alexandra, lovisa, marcus, samuel, david och jonte. En riktigt härlig kväll, men som slutade i irritation eftersom jag fått punka på min cykel, vilket vi upptäckte när vi skulle hem. GREAT! Och inte nog med det så vinglar hjulet så det skrapar i skärmen, så var nog därför jag fick punka. Men fattar inte, det var inte så när jag åkte hem på en rast för att hämta en recension men när jag skulle till idrotten skrapade den i, säkert nån jävla tattarunge som hållt på. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0