Ska du ha en cheeseburgare eller?

¨
HAHAHAH TÄNK ER DEN HÄR KOMMA FLYGANDES.....
Yeahfestivalen var inte så där jätte kul, kryllade ju av emosar.. Men vad kan man förvänta säga på en emofestival haha. (a)
Så vi drog till mc, där var den en man som började skrika i telefonen och då kollade ju jag för ville se vem som skrek och märkte direkt att han blev irriterad över det för han sa nåt, hörde inte vad haha. Sen när han skulle gå slängde han ner sin bricka på golvet och klart jag glor då. Så när han går förbi så säger han "vad glor du på, ska du ha en cheeseburgare eller?" Så kastar han sin cheeseburgare mot mej som träffar min jacka, så jag tar upp den och slänger tillbaka och missade precis hans huvud med bara nån centimeter men istället träffa jag fönstret, där en gurka fastnade. HAHAHHA, alltså det låter inte kul, men föreställ er en gubbe som går förbi er och kastar en cheeseburgare mot er HAHAHAHHAHAA.
Under kvällen hann vi även med att träffa bland annat anton, thea och marcus. Runt 12 drog vi hem till cajsa där vi låg och snacka typ hela natten, alltid lika mysigt. Men nu ska jag avsluta mitt långa brev som ingen orkar läsa ändå.

Kommentarer
Postat av: michelle

ja orka läsa ;D

HAHAHAHAHAHAHHA ofta han gjorde de?:O gubben alltså?:S

cp sa ingen som jobba på mc om de?:O<3

2011-05-29 @ 14:47:31
URL: http://michellej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0