Even when you forget, i'll always remember

Skolan var riktigt bra, duschade i en vattenspridare på idrotten med några i klassen, och det var riktigt skönt måste jag säga, bara lite jobbigt att sen ha bild när man var blöt, men jag överlevde! ;) Efter skolan var det träning som gällde, då vi körde cooper test, det var inget förberett utan bara vi som ville göra det så vi gjorde inte allt man ska göra men jag hade bättre resultat än väntat vilket känns bra. Efteråt gick jag och maja till vårruset eftersom det var på gvik, vi sprang inte men bara gick runt och kollade grejer och fick sån där frän tatuering som på bilden HAHAHAHHAHA. På väg hem stannade jag till vid elin där hon och cajsa var så satt och snacka med dom i typ en timma, härliga brudar det alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0