Tröttis

Kom hem runt 11 idag, lite tidigt eller?! När jag kom hem satte jag mej framför tvn och datorn haha. Sen kommer mamma helt plötsligt och säger att vi ska till mina föräldrars kompisar och äta mat, så det blev bara att byta om och ge sej iväg. Efter att vi varit där ett tag gick jag hem för att plugga, och fick lite gjort men somnade. Jag vet att jag är duktig som somnar varje gång jag ska plugga men jag blir så trött och uttråkad av det så varför inte sova då haha? Fast har bara sovit i 4 timmar eller vad det nu blev inatt, så det är inte så jätte konstigt. Men efter att jag sovit i en timma eller något fick jag en hel del gjort. När jag tröttnade på att plugga så tog jag mej världens skönaste bad, ovanligt avkopplande faktiskt haha. Nu har jag bara 5 sidor att läsa, tar nog tag i dom om en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0