nobody can ever make you smile for no apparent reason except for the person who is always in your mind

Varför har det varit så bra väder idag för? Det har regnat, snöat och haglat, det är så extremt kul med det mysiga vädret.-.-
Det är maj, då ska det varken snöa eller hagla?! Damp. Fast jag behöver inte ge mej ut nåt mer idag så då gör det faktiskt inte så mycket. Ska inte på konfan för måste plugga till tre prov, men dom flesta vet väl hur det brukar gå när jag ska plugga? Jag somnar. Fast det är för att jag vill inte sitta på nån hård stol så sitter i soffan eller sängen och då blir jag så trött så jag lägger mej ner och somnar, om jag inte hinner somna med boken i knät.
Och förresten Massa grattis till Dan Hersan som fyller 14 och Emma Grundin som fyller 15, hoppas ni får en riktigt bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0