Morsdag

Min älskade mamma, jag har aldrig träffat nån som du. Någon som jag ser upp till så mycket som jag ser upp till dej. Du är så stark, du får kämpa dej igenom vardagen men ändå går du med ett leende på läpparna. Om jag kunde förklara hur mycket jag behöver dej, du är min förebild, hjälte och skyddsängel. Du har alltid funnits där bakom mej och stöttat mej igenom allt. Du är det finaste jag vet, och det finaste jag har. Jag vet att jag kan vara uppkäftig, göra tvärtemot vad du säger, bråka och allt möjligt. Men trots det ska du veta att min kärlek aldrig blir mindre, snarare tvärtom, den växer för varje dag som går. Så tack för att du gav mej ett liv och gjorde mej till den jag är idag. Jag älskar dej, min skatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0