Taggggggggaaaaa

Bild 1: Mitt och evelins fina mästerverk på hk:n
Bild 2: Lite nytt
Bild 3: byxorna och tröjan från bild 2
Bild 4: Mina goda scones. ;)
Skolan rullade på som vanligt, efter blev det stan med bästavän fick med mej det på bilden hem, bikinin blev lite sådär akutköp eftersom vi ska till gvik med klassen imrn och min bikini är trasig. Så det blev inte den bästa bikinin, alltså om man ska hoppa eller nåt liknande. ;)
Hemma blev det sconesbakning till hela familjen plus hannah (min brors tjej), blev riktigt lyckat om jag får säga det själv. Och nu håller de på och bokar en resa till kreta i augusti för hela familjen och hannah. Fyfan vad jag taggar, det kommer nog lite bilder och så på hoteller när jag vet säkert vilket hotell det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0