Jävla förkylning.

Kom hem från stan med mamma för ett tag sen, fick med mej en efterlängtad skinnjacka, skulle köpt en förra året men jag var något sent ute så hitta ingen men idag hitta jag en som dög hihi. Inte bästa bilden eller kläderna till dock haha. Fick även ett par converse, det behövdes verkligen som ni ser, men har liksom inte känt för att köpa nya nu när det varit vinter för då skulle dom bara bli förstörda eftersom jag gått med converse hela vintern. ;)
Nu sitter jag här i myskläder och bara hör hur nässprayen ropar på mej, har blivit genomförkyld, inte kul! Så det blir en hemma kväll för min del med familjen och eventuellt en vän till familjen och titta på melodifestivalen, kanske inte det roligaste men mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0