Du är så fin på alla sätt och vis

Kände för att göra ett inlägg innan jag lägger mej. Har inte så mycket att skriva men kan ju passa på att säga ha det så bra i thailand och lycka till i cypern mikaela sörensson. Att vara borta till 1a november är inte okej för jag kommer sakna dej som tusan! Vilket jag redan gör för vi har inte setts på typ månader?! Fast förhoppningsvis hinner vi få in våran mariebergsdag mellan thailand och cypern! Men det här förtjänar du tjejen.
Nej nu ska jag borsta tänderna sen ska jag lägga mej i min underbara säng som saknar mej och jag saknar den HAHHA.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad gullig du är vännen! <3



Jag rensade en massor på min dator häromdagen, så hittade jag endel mail från dig när du är jätte liten, från 2006-2007. Och biler på dig .. Kan inte förstå att tiden har gått så fort, du var ju bara en liten plutt då :)



Absolut, vi kör en shoppingdag dagarna emellan. Så ska vi se om jag är tillräckligt brun då :)



Ha de toppen,

KRAMAR till fina dig<3

2011-03-09 @ 09:33:56
URL: http://mikaelasorensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0