Låååååångt inlägg

Jenny fega ur så fick åka själv haha, vet att jag har fett fin min också. ;)
Hans & Greta som vi vann..
Shit vad snygga HAHA! Speciellt hans, greta syns tvärr inte på bilden. ;)
Igår: Liseberg igår var riktigt kul, det dåliga var bara att dom bara hade öppet mellan 13 och 9 = inte många timmar att vara där och att atmosfear hade gått sönder (DAMP MED ANDRA ORD, hade ju taggat som sjutton att åka den!) annars har jag inget att klaga på! Vi hann även med att träffa morten innan vi skulle gå in till liseberg, ni vet han killen jag är gift med på fb? Vilket inte är något seriöst! Och kevin som även gjorde oss sällskap några timmar inne på liseberg.
Stannade på H&M på väg hem, fett snygg hatt! ;)

Vet att man inte ser bra, men det var typ deras tanke.
Idag: Blev väckt av att elin ringde på hemtelefonen vid kvart över 8 för vi skulle på natur och teknik lägret som började halv 9, mitt larm hade inte ringt eller så hade jag råkat stänga av det in sömnen så fatta att det blev lagom stressat då! Men det var bara att borsta tänderna och slänga på sej första bästa kläder och cykla till tullängen med elin och seidi. Och vad är det här för läger nu då kanske ni tänker? In that case så är det ett läger för tjejer som gått ut 7an och 8an som håller på i 4 dagar och det håller till på tullängskolan, risbergskaskolan och universitet. Jag vet hur det låter, men det är mycket roligare än vad man tror. T.ex igår fick dom som var där göra en elgitarr eller nåt, idag så fick vi göra pärlplatta med våra ansikten på i gråskala och så hade vi CSI och fick "lösa" ett mord. Det kanske inte låter så roligt, men det är det, tro mej.

Kommentarer
Postat av: lina

vad är det för bild som du har gjort en pärlplatta av? skulle du kunna visa orginalet så att man kan jämförra? :)

2011-06-21 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0