My loneliness ain't killing me no more, I am stronger than I ever thought that I could be, baby

Jag vet att bilden är jätte bra, men sebbe var ju så jäkla snygg så man blev ju tvungen att ta kort ändå. ;)
Spenderade större delen av dagen framför tvn men sen vid 7 drog jag ut och träffa nisse och anton. Vi drog till typ en park och satt där, då kom det en unge som var hur jävla jobbig som helst och vägrade dra. Så tillslut tog jag med hans cykel och gick iväg med den och ställde en bit bort, då försvann han äntligen. Lite senare kom sebbe, edward och mina kära bror adam haha och efter ännu en stund kom seidi. Men strax där efter drog adam och edward så då gick vi andra till ica och satt där hur länge som helst och snackade om allt möjligt och hade lite krig idag igen innan jag, seidi och nisse drog till våran gård där vi bara satt och snacka ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0