I don't have much money but boy if i did I'd buy a big house where we both could live

Fick en riktigt dålig start på dagen, nån jävla granne borrade i 1-2 timmar och dom började vid 20 över 10 eller vafan klockan var, och eftersom jag kom hem vid 4 så var ju inte det det roligaste. När jag lugnat ner mej efter några timmar satte jag och milla oss på cyklarna och åkte till coop för att jag ville ha räkor som dom hade extrapris på där HAHAHA! Normalt jag vet, men det var faktiskt hennes förslag. ;)
Efter drog jag och seidi och träffade niklas, cajsa och elin och vi drog och badade, riktigt skönt. Sen vidare hem för att äta och sen ut igen med elin och niklas och vi låg bara och pratade i en kinagunga. Sådära normala som vi brukar vara liksom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0