Here comes the night and the hardest part of all, no morning light to receive my lonely call

Var som sagt på sjukhuset vid halv 11 för att ta bort gipset, när jag var klar där åkte jag till risbergska där dom på natur och teknik lägret var i full fart med att göra lypsyl haha. Rätt fränt. Sen så gjorde vi massa annat, som t.ex testa om vi är "smakare" eller inte, genom att droppa nåt på tungan som färgade den grön och blå, ju mer grönt desto mer "smakare" fast när bilden togs hade lite av det gröna gått över till blått, för innan hade vi båda helt gröna tungor.
Nu måste jag gå och raka benen och fixa mej osv för att ikväll åker jag elin och cajsa (?) och kollar på en kompis som spelar på talangen och sen beroende på vad det är för folk där så får vi se om vi drar in på discot eller inte, man kan ju liksom hänga med alla 98or och återuppleva gamla fjortisminnen.. ;)

Kommentarer
Postat av: ABSLOUT ITNE ELIN

DU SKA INTE KLAGA PÅ 98:OR............ AXEL<33333333333333333333333333333333333333333333

driver.. hoppas ingen ser det här? HAHAHAHAHHAHA

2011-06-22 @ 16:37:15
URL: http://elinkanervisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0