Trollhättan

Idag har vi varit i trollhättan, alltså jag, mamma, pappa och min lillebror. Vi gick på nån guidad tur i nåt vattenställe, där dom gör vatten till el, ni vet den där företaget vattenfall? Det var iaf hos dom som turen var, eller vad man ska säga. Det var inte direkt det roligaste jag gjort, men lite fränt ändå, haha. Efteråt tog vi oss en lång promenad till spikön där vi spelade minigolf, jag förlorade hahah, det började liksom gå dåligt i slutet. När vi var klara fick vi ytterligare en promenad till bilen, så mina fötter var lagom döda efteråt haha. Fast när vi kom tillbaka till farmor blev vi bjudna på pannkakor, så det gjorde min dag mycket bättre haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0