Simhopps VM


Nick Mccrory & David Boudia, två utav dom som tävlade, David är ju inte lite snygg heller eheheh..
Stardade min dag med en joggingrunda med niklas och seidi som åkte inlines. Efter att ha joggat ett varv så stannade vi en stund och pratade innan vi alla fortsatte hem. Hemma tog jag mej en dusch och satt bänkad framför tvn där simhopps vm visades. Det var herrar på 10 m syncro som gällde, även om de flesta hoppen var väldigt lätta, typ såna hopp som jag gör fast på lägre höjder hehe, så var det riktigt kul att kolla på för det är så coolt att hoppa syncro när båda är helt synkroniserade och det bara blir rätt. Tycker helt ärligt att det är fint! Hur som helst, när simhoppet var slut tog jag tag i att städa marsvins buren, min favorit syssla verkligen! Och snart ska jag ta tag i packningen, imorgon åker jag ut på landet och upplever riktig sommar enligt mej. Stannar där i en vecka om inte vädret blir riktigt dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0