Wiho


Inte min på bilden, men tror min är typ lika dan.
~
Usch jag får ångest, jag är alltid inomhus.
Men det finns inte ett skit att göra på vintern, jag vill bara ha vår och sommar, då är man så fri.
Och jag minns förra året, då flera från klassen bara cykla runt, och i augusti med angelica, jacob, seidi, ankido och alla. Alltså det går inte beskriva hur underbart det är, låter kanske inte så kul.
Men att bara få dra runt med dom tycker om mest på hela jorden och inte veta vart dagen slutar, det är för härligt!
Fast nu ska jag ta och sluta mitt längtanstal och ta och träna!
Har inte tränat sen innan jul, känns som det är dags nu..
Har ju nån träningsmaskin så kommer köra på den plus styrka, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0