Dag 6 - Min dag

Började dagen med skolan så klart haha, fast skoldagen var bara jobbig och hemsk så föredrar att inte berätta om den..
Efter skolan så åkte jag och elin till karljohan för att möta louise och ebba så vi gick tsm till mikaelkyrkan för vi skulle ha konfirmation. Så vi fick sitta där i typ 40 min innan vi skulle börja för vi var tidiga HAHA.
Till slut börja vi iaf och vi började med att försöka lära oss trosbekännelsen, leka nån lek sedan fixa till en ask men en pärla i som skulle symbolisera nåt, fast jag vet inte vad min symboliserar än haha.
Och som vanligt avslutade vi med andakt.
Efteråt skjutsade vi hem louise och när jag kom hem snacka jag i telefon med elin och sen sandra.
Så ja det är väl det jag gjort idag ganska exakt, nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; jo, han var bar 10

2011-01-12 @ 07:16:42
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0