Dag 2 - därför bloggar jag

Jag tror jag började blogga för att jag sett nån annan jag kände bloggade så jag ville testa.
I början var det inte alls seriöst, för jag tog bort min första blogg haha. Men i juni 2009 började jag igen och då har det gått lite upp och ner med bloggandet.
Hur som helst så bloggar jag nu bara för min egen skull, för jag behöver skriva av mej.
Om vad jag gjort, vad jag känner, tycker och tänker mest.
Så på så vis är det här väl inte den intressantaste bloggen som varken handlar om mode eller foto (som väldigt många andra bloggar).
Men det har aldrig varit min grej, iaf inte mode, okej jag vet att man inte kombinerar rött och rosa och sådant.
Men jag är inte den som sitter och kollar runt på internet efter kläder och åker till stan jämt och ständigt.
Fast nu var ju inte det ämnet HAHA, men anledningen till att jag bloggar är helt enkelt för att jag gillar att skriva av mej och berätta saker. Annars skulle väl alla mina kompisar få sitta och lyssna när jag pratar om vad jag gjort osv så det är bättre med blogg, så kan de som vill läsa. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0