Dag 18 - Ett pinsamt ögonblick

Haha svårt att välja ett, eftersom jag upplever pinsamma ögonblick hela tiden typ, eftersom jag skämmer ut mej haha! Och sedan tränger jag bort dom ur minnet..
Men kan ju ta ett när jag hade elevens val och då sitter jag, elin och niklas i ett grupprum:
Och då börjar jag och elin hålla på och ska härma två i klassen (TA INTE ILLA UPP!) som är tillsammans, alla vet vilka. ;)
Hur som helst börja vi hålla på, och liksom, hur ska man förklara så det inte låter fel..?
"Porra" oss, alltså inte smeka varandra eller strula eller nåt sånt, bara på låtsas.
Men iaf så vi höll på och helt plötsligt kommer PB in, en lärare alltså.
Och vi börjar asgarva och sånt och han bah fortsätt ni det såg så mysigt ut och massa sånt och vi försökte få han att inse att vi INTE är lesbiska, att vi bara härmade några.
Och visst det låter kanske inte så pinsamt men sen att möta han jämt och ständigt, och han är inte den enda läraren som tror det, eftersom att vi härmar dom rätt ofta för att jävlas. ;)

Kommentarer
Postat av: elinkanervisto

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH

asså man kan nog inte vara mer lyckade än oss xd <3<3

2011-01-24 @ 18:21:06
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0