Dag 1 - Det här är jag

Okej, jag heter Emma Sofie Leijon, för att vara exakt HAHA.
Jag är 14 år, fyller 15 den 6 augusti och jag bor i Varberga som ligger i Örebro och har alltid bott i varberga, och ja jag trivs..
Folk har så mycket fördomar, men det har varit ett jävligt bra ställe att växa upp på!
Jag har fyra bröder som heter Christoffer, Simon, Jonathan och Adam och så en mamma och pappa som heter Ann Sofi och Ronny. Och jag har typ världens stördaste men ändå underbaraste familj!
Jag går på Mellringeskolan i 8B, största tardklassen men just därför älskar jag den, för man kan verkligen vara sej själv och behöver inte tänka på vad man säger eller vad man gör.
Innan jag gick på mellringeskolan gick jag på varbergaskolan men bytte när jag skulle börja 5an.
Alltså, jag har ingen aning om vad jag ska skriva haha?
Eller jo, jag har två marsvin som heter Eddy och Oddy, inte jag som döpt dom. Fick dom när dom nästan var 1 år gamla så. Helt gratis, eftersom förra ägarna inte ville ha kvar dom.
På fritiden dansar jag zumba och nåt annat som jag inte vet vad för vi kör blandat, är med kompisar och pluggar.
Pluggar jävligt mycket nu i 8an, men man vill ju ha en framtid.. ;)
Förövrigt har jag världens bästa vänner och världens bästa pojkvän.
Finns väl inte så mycket mer att säga, inte det intressantaste livet kanske HIHI.

Kommentarer
Postat av: elinkanervisto

Sv: oj gumman du skrev fel, du mena fina unge!

2011-01-06 @ 00:45:21
URL: http://eeliiink.blogg.se/
Postat av: elinkanervisto

Sv: ojnej fel igen... Okorrekt skare va!

2011-01-06 @ 01:31:34
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0