Every day is a new beginning

Direktlänk till frågestunden. ;)
Fick med mej liiiiiiite hem från praoen..
~
Det har varit en jobbig men rolig dag, det var mycket folk jämfört med vad det var igår och i måndags så det har inte blivit mycket sittande, vilket bara är bra för då går tiden snabbare och det blir roligare.
Sen så har jag underbara "arbetskamrater", jennifer som jag praoar med är en klockren och social tjej sen så alla som arbetar där också assnälla, roliga och sociala. Kunde inte vara bättre!
MEN jag slutade lite efter 7, så jag missade bussen som skulle gå 4 över. Så då fick jag STÅ och vänta på en buss i 25 minuter för den var försenad.
Sen väl på bussen spelas fransk musik, bakom mej sitter två tjejer och pratar "asså oh my god vilken skön tjej, asså herregud" med pipiga röster, sen så stannar busschauffören i markbacken centrum med dörren upp trots att alla som skulle av hade gått av.
Usch, hatar bussar för tillfället. -.-

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack snälla :)

2011-02-09 @ 22:52:12
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0