Svar på frågestunden!

Favorit affär? :)
Jag vet inte riktigt, H&M, gina och bikbok typ

Vad tycker du om elin kungen kanervisto´?????? :DdddD (a)
Jadu, jag Elin SLAVEN kanervisto är en underbar vän, en sån som alla borde ha.
Fast tempramentet inte alltid är det bästa. (a)
Ska inte skriva nåt brev nu så jag säger bara att du är min bästavän från sopan. ;)

Vad använder du för mascara? :)
&Vart är det du praoar?
Jag använder The falsies lash volum' express black drama och jag praoar på hälls konditori. :)

vem gjorde slut av dig och andrew och hur kändes det?
Han gjorde slut, och alltså det går inte att förklara, men självklart gjorde det ont.

vilket är ditt favoritprogram?
Solsidan vafan. :D

om du fick välja en sak att ta med till en öde ö, vad skulle du välja då?
Ett flygplan så jag kunde flyga tillbaka. ;)

Favorit affär?
Som sagt jag vet inte riktigt, men H&M, gina & bikbok typ

favorit färg?
blå!

har du tappat kontakten med nån du känt bra genom åren sen du var liten eller nån nu? isåfall vem?
Ja, alltså många har man ju "växt" ifrån, typ såna som bodde på ens gård eller såna man gått i samma klass som, ett exempel är en kille som heter william, vi stod varandra jätte nära förr, nu snackar vi inte ens.

din ögonfärg?
Typ blågrå
naturliga hårfärg?
mörkblond typ

är du kär?
alltså, jag vet inte

är du oskuld?
nej.

hur många syskon har du?
4 bröder

är du oskuld? om inte vem tog den?
nej. en kille jag inte tänker nämna namnet på i respekt för han.

Har du ngn/ngra stora/kända artister som du gillar? isåfall vilka och varför?
Hmm.. jag gillar väldigt många, men en riktigt bra är eminem och han är så bra för det han rappar om är så sant och bara bra. Sen två till som jag gillar mycket är akon och rihanna, för att dom helt enkelt har bra låtar och sjunger bra? ;)

Vilken film är din favorit film? varför?
Nyckeln till frihet och Charlie st. cloud är nog mina absoluta favoriter, för att dom är så fina på sitt sätt, har bra handling och är bara sjukt bra

Vad brukar du syssla med på fritiden? :)
kompisar, plugga, dansa, skidor och snart simhopp igen. :D

3 finnaste killar o tjejer i varje årkurs på skolan??
Kör bara på högstadiet för annars blir det för mycket men iaf och så väljer jag inga i klassen, för ni vet nog själva vad jag tycker om det ;):
7:or tjejer - Meriam habib, Shirine bardosana & Frida Nyström
7:or killar - Johan kommentisch, Olof Bergman & Alexander Durmaz
8:or tjejer - Jessica Shahin, Angelica Angelholm & Emma Hörnsten
8:or killar - Geovanny Lopez, David Ljungdahl & Filip Lorentzon
9:or tjejer - Sabina Månsson, Emelie Lundqvist & Denise Sandvall
9:or killar - Sebbe Andersson, Gabriel Dalstad & Jesper Blom
Har du gjort något olagligt någon gång?
Cyklat utan cykelhjläm? :)

Har du någon kriminell i din familj?
HAHA, ja hela familjen är kriminell vettu. ;)

har du haft sex med andrew?
nej.

varför är aldrig du och jenny med varandra längre?
Jag vet faktiskt inte, vi har glidit ifrån varandra..

Tror du Oskar H i din klass skulle vara snygg om han var smal?
hahahahha, han är redan snygg? ;)

Vad tycker du om killarna i din klass? ngn speciell snygg?
haha inget illa menat, men nej ingen är snygg, bara niklas som ser bra ut

vem i din klass tycker du är snällast? tjej och kille
haha jag vet inte, typ alla är väl snälla?

gillar du o bli kliad på röven? :$
det bästa som finns vettu. ;)

har du skype?
ja, typ emmaleijon eller nåt

Vad är pi?
inom matte så är det 3,14 annars vettefan?

vem är den bästa du har strulat med? :)
Tror det måste vara en kille som heter sebbe, åtminstone första gången vi strulade

Hur många har du strulat med?
haha jag räknar inte


vilken skola går du på?
mellringeskolan

favoritfärg?
blå

favritsport?
dans, skidor & simhopp

gillar du att jag spammar med frågor?
haha det gör mej inte så mycket

har du någon idol?
Min mamma, hon är en sån underbar kvinna som uppfostrat och tagit hand om 5 barn, alltid varit stark genom motgångar, aldrig svikit. Hon är den bästa på hela planeten.

när fick du mens första gången?
vårterminen i 5an haha

vill du att jag ska fortsätta?
frågestunden är avslutad men du får fortsätta fråga om det är nåt du undrar. ;)

vilka är de 6 finaste tjejerna i 9an gula huset?
Denise Sandvall, Nalin Haji, Sofia Barette, Jasmine Schultzberg, Michelle Gümüssoy & Rebecca Karlsson

favorit låt och favorit skådespelare? :)
Svår fråga, har ingen favorit på någon utav sakerna, men en bra låt är Otis - Six little eggs remix och en skådespelare jag tycker mycket om är Wentworth Miller, gillar nog han eftersom han spelade i världens bästa serie Prison Break!

vad får du göra på din prao?
Jag får plocka in och ut disk, torka bord, tända ljus, städa, stå i kassan, lägga upp sånt folk köper på tallrikar eller "slå in" om de tar med sej det, vika kartonger, vara i bageriet och göra blad och bröd, gå över till stallbacken (andra hälls) men saker som behövs eller blivit över, ungefär det.

favorit serie?
Som går på tv just nu, solsidan, men annars som sagt prison break

favorit spel?
spelar inte så mycket, varken data/tv-spel eller brädspel, men då måste jag nog säga geni, som är ett brädspel, åtminstone vad jag komma på nu fast jag inte är så duktig på det haha!

favorit klädesplagg?
Svårt att säga, men jag älskar cardigans, dom är så sköna och passar till det mesta!

hur länge har du bloggat?
Sen sommaren 2009

vilka affärer brukar du handla mest i?
H&M, gina och bik bok

är du nöjd över din blogg?
haha nej, hatar designen sen så tycker jag den är ointressant men jag har inget intressant att blogga om, och
innan jag fattade ett piss om designen så ändrade jag massa så nu går det inte att fixa min blogg som jag vill ha den. -.-

varför ses vi aldrig längre? :(
saknar du mig? för jag vet att du gör det, 
och vill du spendera galna dagar med mig i sommar igen, 
du vet.. typ cykla till västhaga och äta på mc tolv på natten igen, 
eller hänga på wallerska när det är som mörkast på en sommar?
jag saknar dig iallafall, pusshej:d
Angelica, den frågan har jag ställt mej typ 10000000000 ggr utan svar. :(
självklart gör jag det!
åhhhh jag vill och jag ska serru!
och jag saknar dej med, puss :D

Om du skulle få vara en kändis, kille elr tjej, vem skulle du vilja vara då? 
en skådis och en artist, men svara kille och tjej på båda!
Oj, det var en jävligt svår fråga..
men om jag måste välja och jag inte riktigt har tid att sitta och tänka mer så väljer jag shakira som tjej för hon sjunger bra, dansar GRYMT och så är hon fin, dock vet ajg knappt nåt hennes liv haha.
Sen en kille får jag väl ta orlando bloom för han ser bra ut och han spelar ju i pirates of the caribbean och den filmen verkar vara kul att spela i.
HAHAH lagom seriöst svar. :)


vad vill du bli när du blir vuxen?
Jag vet inte riktigt, nånting inom media har jag drömt om sen jag var liten, men iaf något med socialt arbete

Kommentarer
Postat av: angelica

åh vad söt du är, en av sötaste i åttan, hihi loveyou<3

2011-02-19 @ 22:47:49
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0