Jag lägger upp kläderna fint också, inte alls skrynkligt..

Alla kläderna förutom bh:n är från gina tricot, för den är från kappahl och sminket är från H&M.
Det blev mycket svart eftersom jag behöver kläder tills jag ska praoa då jag måste ha svarta kläder, men dom funkar ju annars också!
Och sen så tänkte jag testa lite nytt smink, brukar använda puder från Max Factor men nu testar jag H&M puder haha, men den ska vara bra vad jag hört. ;)
Har länge använt den äldre "versionen" av mascaran, men den här är den nya black drama.
Sen så kände jag mej tvungen att testa sån där grej mot mörka ringar under ögonen (med concealer) som jag jämt har.
Det spelar ingen roll hur mycket jag sover, dom finns där ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0