Nyårslöften

Tvåtusenelvas nyårslöften:
  • Äta mindre & träna mer - Träna mer, check! Men inte äta mindre..
  • Sluta slösa pengar på skit
  • Börja jobba på lektionerna - Check! (oftast)
  • SKRIVA KLART OM FRANSKA REVOLUTIONEN INNAN JULLOVET ÄR SLUT HAHAHHAHA - Check!
  • Ta dagen som den kommer - ?

Lyckades ju lite halvt med att hålla mina nyårslöften faktikst..

Tvåtusentolvs nyårslöften:
  • Göra nåt riktigt jävla galet
  • Sluta äta så jävla mycket onyttig fet onödig äckelmat!!
  • Sluta slösa pengar på skit (kör på det igen eftersom jag inte lyckades under 2011)
  • Få MVG i flera ämnen höhö
  • Åka till en stad/land jag aldrig varit i förr
  • Övervinna min egna rädsla på alla möjliga sätt

Listan skulle kunna göra lång med en massa fler ovärda nyårslöften, men kände att det fick räcka där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0