Use your voice every single time you open up your mouth. Sing it for the boys, sing it for the girls. Every time that you lose it sing it for the world

Slutade skolan typ kvart i 2 idag, hur skönt som helst för vi hade varken no eller svenska. Sen vid halv 5 var det träning som gällde, ganska hård träning idag men det var skönt för det behövs! Längtar till när jag kan börja träna 3-4 ggr i veckan istället för 2, vilket jag kan nån gång i slutet av september för då kommer en utav våra tränare tillbaka från USA, för nu hinner inte min tränare med 4 ggr i veckan själv. Nog pratat om min träning, för nu tänkte jag faktiskt snart gå och lägga mej, är slut!
My chemical romance - Sing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0