I guess it's true, you can't take the hood out a homeboy


Sjukt gammal bild.
~
Det blev att cajsa och elin kom hit istället men en liten stund senare drog vi upp på stan och träffade marcus. Så vi satt på mc rätt länge och hade otroligt nog riktigt kul. Marcus är så jävla störd men ändå så skön! När klockan börja närma sej 11 drog vi hem till elin och marcus drog nån annan stans haha men det blev ingen lång stund hos elin för strax före 12 drog jag hem och nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mej för jag har så jävla tråkigt..

Kommentarer
Postat av: eeeliiiiin

MIN BILD MOHHAHAA (a)

FÖR SÖT BILD... VERKLIGEN... HELT OSMINKAD O VACKER... O PUTAR MED LÄPPARNA FIIINT ELIN:$<3<3

2011-04-03 @ 15:24:42
URL: http://eeliiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0