SVAREN

finns det något du verkligen ångrar i livet?
Oj, ja visst det finns väl en del. Men inget jag kan komma på som jag vill dela med mej av..

favorit färg?
blå

favorit godis? Bra blogg!
tack så mycket, och det måste nog vara choklad

ERKÄNN ATT DU ÄR KÄR I MIG`? :D OCH ATT DU GÄRNA SKULLE VILJA HA MIG :o? BEUNDRARE (A)
Alltså så här är det, jag är ganska jätte kär i dej men det är lite genant.. Men jag vill hemskt gärna ha dej!!!!!! :D

hur lång är du? :P
Senast jag mätte mej var jag 174 cm

hur kan ud vara så fin?
aw sötnos, jag håller verkligen inte med, men jadu fråga mina föräldrar ;)

trivs ud i skolan ?
ja

har du bra vänner?
helt klart!

längtar du tebax te när du var liten?
ja som fan

är du kär?
alltså nej kär skulle jag nog inte säga att jag är, men känslor finns.

är du singel?
ja

vilken färg är din favorit?:)
blå

vad vill du jobba som? :D
helt ärligt, jag vet inte, jag vet iaf att jag inte vill ha nåt kontorsjobb där man bara sitter inne och stilla hela dagarna! ;)

ASSA, OMG! JAG BARA Ä-L-S-K-A-R DIN BLOGG, assa ja dööörr :$$$$, ja undrar bara om du skulle vilja bli min bästa vän? :$$$$ <3333333333333
Assa ja typ döööör för din blogg OH MY GOSH.
PUSS PUSS :*
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHH JACOB JÄVLA SÄRBARN SJÄLVKLART VILL JAG DET!
FAST TRODDE REDAN VI VAR DET? TACK, DEN KÄNDES :'(
PUSSSSSSSSSSSSSSS :*

ÄR DU KÄR I NÅN? VEM ISÅFALL?
jag är kär i dej

blir man av med oskulden om man kör upp en banan?
du får väl testa och se? ;)

kan du nämna dom tre finaste tjejerna i niorna ( varje klass: a,b,c&d)?
Om du vet vilka killar som finns, ta dom med! =)
9a: Jasmine, Michelle, Rebecca, Andreas, David, Philip
9b: Denise, Melinda, Nalin, Axel, Filip, Lukas
9c: Isabell, Louise, Carolina, Adam, Ola, Rikard
9d: Hannah, Emelie, Sabina, Sebbe, Gabriel, Jesper

helt ärligt nu, vad tycker du om mig?
& vad tycker du om att vi har glidit ifrån varandra?:(
Sandra, jag tycker du är en helt underbar vän som alltid finns där och man kan verkligen vara sej själv med dej och det uppskattar jag så enormt. Du är så jävla bra, hoppas du vet det.
Och att vi glidit ifrån varandra hatar jag sjukt mycket :(

snyggaste killen i 9an? :)
när blev du av med oskulden, om du har?
Sebbe Andersson, och för ca ett år sen.

när och med vem fick den riktiga pussen?
om man inte ska räkna med pussarna och det när man var liten då inget var seriöst så var det nog när jag var typ 12 tror jag med en som heter jonatan

vem var din första riktiga kärlek??
alltså, min första RIKTIGA kärlek var sebbe.

Kan du lägga upp ett video klipp om hur du sminkar dej? :) 
älskar din blogg verkligen :)
Videoblogga och jag går inte riktigt ihop, sen så använder jag inte mycket smink och det är inte alls komplicerat men visst jag kan nog göra ett försök.
Och tack så hemskt mycket! :)

vilken är din favoritlåt? :)
Riktigt svår fråga men en låt som spelas mycket i mina hörlurar just nu är Eminem - Cinderella man

skulle dina betyg vara bättre om facebook inte fanns?
ja något skulle jag tro, fast kanske ändå inte så mycket bättre för jag skulle ju fortfarande sitta vid datorn

favorit bok/författare?
Jag har inte läst så mycket böcker av olika författare men Katarina Von Bredows böcker är riktigt bra och så måste säga henne och hennes bok syskonkärlek

om du fick 2 milj, vad skulle du göra med dem?
Oj, jag skulle väl donera bort lite till nån fond och sen åka ut och resa!

om du fick chansen att vara världskändis under 5 år och tappa kontakten med alla dina vänner skulle du ta den chansen?
nej det skulle jag inte

om du fick vara någons kändis bästakompis vem skulle du vilja bli bästakompis med då? t.ex shoppa, äta, följa med på konserer/spela in film m.m och varför den kändisen?
helt ärligt, vet inte, men typ justin bieber bara för att jävlas med alla tjejer som älskar han och göra dom avundsjuka, fast han skulle man väl kanske hellre vilja vara tillsammans med bortsett från hotbreven och allt möjligt selena gomez får stå ut med. ;)

vem är dina bästabästa vänner absolut bästa vänner?
alltså, jag har ju flera nära vänner, men mina absolutbästa vänner är elin och seidi

har du bråkat med nån på den senaste tiden?
nej

vem mer skulle du vilja mer följa med på jb filmen ?
haha jag vet inte, inte nåt jag går och funderar på?

och har du bara elin som bästavän eftersom du tjajar så mycket om henne?
Nej, visst hon är den som står mej närmast men hon är inte den enda.

visst är vi kungar, kfem?
absolut hfem!

vad var det som fick dig att börja träna simhopp?
och vad är det bästa med simhopp?
btw älskar din blogg! <3
Min bror gick på simhopp förut så jag tyckte det verkade kul. Och har alltid älskat att hoppa från höjder och att bada, vilket hela min familj förutom min mamma också gör så jag tror det var typ det.
Och oj det bästa, det är nog känslan i luften när allt går bra och sen när man landar i vattnet rätt utan att slå sej någon stans.
Och tack så jätte mycket! :)

har du tappat kontakt med någon nära vän? älskar din blogg !
Ja, en som stod mej väldigt nära, men vi har fått upp kontakten igen, inte riktigt på samma sätt dock.
Vad gulligt, tack!

vad är det bästa med dina föräldrar?
Haha, det är väldigt svårt att peka ut nåt som är "bäst" hos dom, men bl.a att dom alltid finns där och stöttar mej om jag behöver det och älskar mej oavsett vad. Och att jag får pengar då och då! Haha okej nej jag driver.

Vad tkr du om Lady gaga's kläd stil?
Väldigt utstickande och sjukt ful!

Vilka 3 kvinnliga kändisar är sötast? 
mina är
Eva Longoria 
Rihanna 
Jessica Alba
:D
Haha okej, jadu sötast vettefan men tre söta är Jessica Alba, Lauren Conrad, Vanessa Hudgens

Vilka är dina 3 Snyggaste/hetaste kändis killar? 
Mina är 
Rowan atkinson, grrrr!
amir som har gaybloggen ;)
och finns ingen mer? elr du kanske vet ngn? :D
HAHAHA nu tänker jag vara seriös till skillnad från dej och det är samma här som med tjejerna, kanske inte dom snyggaste/hetaste men snygga och heta är dom och det får väl bli Zac Efron, Taylor Lautner, David Beckham

är du oskuld?
nej.

hur lång är du och hur mkt väger du?
Senast jag mätte mej var jag 174, och helt ärligt jag vet inte, jag gillar inte att ställa mej på vågen. Men jag skulle gissa på omkring 70.

när grät du senast?
jag minns inte när jag grät på riktigt senast faktiskt

vad är din favorit mat och vilken mat hatar du?
favorit är kyckling och det finns massor av mat jag hatar men bl.a vanlig kokt potatis

om du fick leva i en tecknad värld vilken skulle du valt? vrf?
Ingen aning faktiskt, tänkte säga lejonkungen för att jag älskar den filmen men sen kom jag på att den är ju sorglig, haha

är du nöjd med ditt utseende?
nej

någon förebild?
Min mamma, om någon

vem är din "bästa vän" ?
Elin Kanervisto

trivs du där du bor och trivs du med din familj?
Ja det gör jag verkligen på båda!

visst är jag smartare än dig? (a)
HAH, ska vi behöva ta den diskussionen igen? Jag är smartare än dej och kommer alltid att vara det vännen min :)

har du bra betyg?
Ja det tycker jag, fast det skulle inte skada med högre betyg

skulle du kunna tänka dig att ha trekant eller gruppsex?
HAHAHAHAHAH herregud nej

Kommentarer
Postat av: denise

vad jag blev glad över att se mitt namn på de finaste i 9an :) jättechokad tjej här bakom skärmen :)

2011-04-09 @ 19:15:48
URL: http://www.niisse.devote.se
Postat av: denise

haha det tycker jag absoult inte att jag är! :D



fråga frågor på min frågetsund! ;D

2011-04-10 @ 15:31:50
URL: http://nisse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0