Underbara människor

Gårdagskvällen spenderades alltså med angelica och seidi men även med sandra och jennie en stund då vi var ute och snackade massor. När sandra och jennie drog så invarderade vi andra mellringe som terrorister. Vid halv 12 drog vi hem till mej och bara satt och snackade om allt till 2 typ då seidi drog hem och ett tag senare somnade jag och angelica. Idag vakna vi och käka typ sen var jag tvungen att dra på träning. Som var riktigt kul även fast jag nog gjorde världshistoriens fulaste volter HAHA.
Nej nu måste jag sätta igång och fixa mej för att sen dra och träffa cajsa och elin!

Kommentarer
Postat av: angelica

grymma är niiiiiiiiiiiii, loveyou!

2011-04-03 @ 13:46:48
URL: http://angelholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0