Tell the world that I'm coming home

Har inte hunnit att blogga nåt idag. Bilderna talar ju till stor del om vad jag gjort idag. Men jag går ändå igenom det kortfattat: Var ute med seidi en stund, farmor och farfar hade vägarna förbi örebro och kom in på en fika, städade lokalen med seidi och vi hade diskmedel på väggen för att döda myrorna som hade övertagit lokalen och sedan på golvet och då ser ni ju resultatet när vi skulle tvätta bort sen, plus att seidi hällde vatten på det sen också så vi fick torka med papper. Hur som helst efteråt åkte vi till wallerska med elin och louise, efter ett tag drog louise och vi åkte till mc där vi träffade meriam och när jag kom hem fortsatte jag att städa i lokalen. Kommer bildbomb från igår om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0