Sakna

HAHAHHAHAHAHA jag hittade en bok från dagis förut där min dagisfröken karin skrev och ritade saker som hände under min tid på avdelningen nyckelpigan på dagiset gränden. Och jadå jag var jätte glad när jag var liten och fick strumpbyxor i present som jag inte ville ha, jätte glad verkligen, det kanske översta bilden visar? ;)
Fatta att det där var 2001-2002, liksom kolla, jag fyllde 5 år, det var riktigt längesen och jag saknar det så in i helvete. Det är säkert bara jag som tycker det här är intressant eftersom det är mej det handlra om, haha. Men liksom nu äter emma lunch vid det runda bordet där sitter bara de stora barnen, hur stor var man när man var 5?Antagligen var man väl jätte stor då enligt en själv.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Sörensson

Åh vilken gullig bok! Kommer ihåg när du inte var gammal och du knappt vågade prata med mig :) Det var tider det! Kramar till dig

2011-04-03 @ 11:22:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0