S

Jag vet inte vart jag ska börja, jag har en person att tacka samtidigt som jag skulle vilja köra upp en kaktus i röven på den. För all smärta du gett mej, för alla gånger jag gråtit mej till sömns, eller inte ens kunnat sova för att tårarna runnit, magen krampat samtidigt som tankarna for omkring huvudet. Jag förstår hur det låter, typ psykiska problem. Men så är det inte längre, vilket jag är väldigt glad för. Men som sagt vill jag tacka dej för den du gjort mej till, för ett år sen idag gjorde du mej till nån jag inte trodde att jag var. Men jag ska inte klaga, du har gett mej styrka och ork. Och åh du ska bara veta vad jag saknar dej, om jag kunde förklara. Men allt är för komplicerat nu, vilket kanske bara är bra.
Tack för den du var, för den du gjort mej till, tack.
Jag vet inte vart jag ska börja, jag har en person att tacka samtidigt som jag skulle vilja köra upp en kaktus i röven på den. För all smärta du gett mej, för alla gånger jag gråtit mej till sömns, eller inte ens kunnat sova för att tårarna runnit, magen krampat samtidigt som tankarna for omkring huvudet. Jag förstår hur det låter, typ psykiska problem. Men så är det inte längre, vilket jag är väldigt glad för. Men som sagt vill jag tacka dej för den du gjort mej till, för ett år sen idag gjorde du mej till nån jag inte trodde att jag var. Men jag ska inte klaga, du har gett mej styrka och ork. Och åh du ska bara veta vad jag saknar dej, om jag kunde förklara. Men allt är för komplicerat nu, vilket kanske bara är bra.
Tack för den du var, för den du gjort mej till, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0