Just a fraction of your love fills the air, and I fall in love with you All over again

Ae-dagen/temadagen var bättre än vad jag trott. Det tre timmar långa passet gick väldigt snabbt och vi hade typ en halvtimma rast då typ alla fikade. På eftermiddagen var det poängjakt som gällde då man skulle göra olika uppdrag, det var tråkigt i början det blev faktiskt kul sen. Blev bara jävla irriterad på att tre personer var borta i två timmar och kom tillbaka med en fantaburk och några efterblivna ungar vägrade ställa sej så vi kunde bilda en pyramid, tror nog de flesta hörde mitt damputbrott.
Nu måste jag snart plugga men jag varken vill eller orkar, men jag MÅSTE. Det suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0