Jävla pollen

Ryggen var det inga problem med på träningen däremot så var pollen det. Är ju allergisk mot pollen men jag har alltid ätit medicin och det har gått bra men nu har jag bytt medicin för den andra gav mej eksem eller nåt eller om det är av pollen det blir så, men så jag ska testa med ny medicin. Men hur som helst idag på träningen så fick jag helt plötsligt svårt att andas för det kändes som att luftröret blev igen täppt eller blev mindre, hade känt av det större delen av dagen att det var lite svårare att andas än vanligt men tänkte inte så mycket på det. Som tur var gick det över sen när jag lugnade ner mej. Så imorgon får vi ringa vårdcentralen och se, haha läste nyss på internet att man skulle ringa 112 direkt men jag tror inte det var så farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0