du ska vet att jag smälter när jag ser dig

Kom hem från tisaren för inte alls länge sen och hoppade in i duschen direkt och när jag tagit schampo knackar mamma på och säger öbo är här nu. Och dom ska fixa vårat avlopp i båda badrummena för det är typ stopp, haha. Så nu får jag vänta tills jag kan duscha klart så tänkte passa på att blogga lite. I tisaren har vi grillat, spelat kort, legat och hoppat på en studsmatta, gått på promenader och bmassa annat. Måste säga att det var riktigt skönt att åka ut i bondeland och komma ifrån örebro. Nu ska jag inte skriva en bok så hör av mej ikväll med lite bilder från igår och lite så.

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för en underbar kväll och dag jag älskar er <3

2011-04-20 @ 15:31:01
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0