And I don't know how to be fine when I'm not 'Cause I don't know how to make a feeling stop

Skulle dra upp på stan en snabbis med elin men det slutade med att vi först träffade gustav och efter att hon inhandlat en present till sin syster och jag två nagellack så satte vi oss på vasa konditori och köpte en bananbakelse och bara satt och snackade hur länge som helst tills vi insåg att vi behövde plugga och att vi snart skulle på konfa så vi drog hem till henne där jag pluggade lite haha tills vi drog till konfan. Kan inte fatta att det bara är 3 ggr kvar?! Och hemma fortsatte jag plugga, fast känns verkligen som att inget fastnar så nu låter jag mitt HKprov jag har imorgon gå hur fan det vill. Och ja, imorgon är det ju skola igen, DEPRIMERANDE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0