When you smile, I smile

Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mej nu eller snart i alla fall.
Är trött, har inget speciellt för mej, och ska på konfirmationsstart imorgon klockan 12.
Vilket betyder att jag måste gå upp rätt tidigt.
Och så här ligger det till, jag är uppvuxen i en kristen familj så mina föräldrar blir glada över att jag ska gå på konfirmation, själv är jag inte den mest kristna om man säger så, jag vet helt enkelt inte vad jag tror.
Men jag ser det som en kul grej, liksom man lär känna nytt folk, man lär sej saker, och gör roliga saker.
Liksom man kommer ju inte direkt sitta och läsa bibeln hela tiden.
Men jag ville testa, man får ju bara en chans i livet liksom. ;)
Eller ne faktiskt inte, för det finns för folk som är äldre och vill konfirmera sej. :P
Nej nu ska jag sluta skriva massa ointressant och gå och sova heller nåt istället.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0