New

Har suttit och försökt med designen i flera timmar nu, men än är jag inte klar!
Problemet är det att det verkar som att måste ha typ Google chrome för att kunna se hur min design verkligen ser ut.
Eller, först satt jag vid min dator där jag har internet explorer där jag inte kan se min header men allt annat, så testade att logga in på min brors sida på datan där han har chrome och då funkade det!
Men sen ville min bror ha datorn så jag satte mej vid min pappas där han både har explorer och firefox, men ingen utav dom kan visa min desgin rätt, om man säger så..
Men jag orkar inte mer just nu, för jag har försökt med massa extra grejer men det går inte på den här gamla datorn. -.-
Så kanske fixar mer senare eller nån dag! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0