If you dont love, why do you raise my hopes?

Jag vill inte, det här är det sista jag vill här i livet.
Men det känns som att vi glider isär, vi är inte alls lika nära som förut.
Och helt ärligt, jag saknar tiden enormt mycket, tiden det var du & jag.
Jag var så lycklig i ditt sällskap, du har fått mej att le så många gånger när det var som omöjligast.
Förr sa vi allt till varandra, nu vet jag knappt vad som händer i ditt liv?
Känns det som i alla fall.
~
Okej, det blev längre än vad jag tänkt skriva, jag vet inte om du läser det här, men jag saknar dej helt enkelt.
Men ja, dansen då, den var kul.
Visst jag har inte direkt skills på att dansa om man säger så, men jag gör det för jag tycker det är kul och man rör på sej! :)
Nu borde jag hoppa i säng så jag orkar upp imorgon, men jag är inte trött! -.-

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0